CHN 6. évad program (2016-2017)

Új vezetési- és szervezeti  kultúra kialakulásának szükségszerűsége

CHN 6. évad program (2016-2017)

 

A Coaching Határok Nélkül (CHN) rendezvénysorozat célja, hogy Magyarországra hozza a nemzetközi coaching szakma és a vezetőfejlesztés elismert – nemzetközi viszonylatban is a legkimagaslóbb tudású – szakértőit, akik segítenek eligazodni a változatosságában és mélységében is folyamatosan alakuló és megújuló coaching világ aktualitásai között. A CHN előadói a vezetőfejlesztés legújabb trendjeit és szakmai újdonságait mutatják meg nekünk.
Szinte havi rendszerességgel egy új téma és egy új előadó mutatkozik be nálunk.

2016 szeptembertől 2017 júniusig

(az előző évadokhoz hasonlóan) a workshopokat – nagyon interaktív minden
képzés – angol nyelven tartjuk magyar szinkrontolmácsolással, fix dátumokkal előre megszervezve, ami lehetővé teszi, hogy a résztvevők előre tervezzenek, és az érdeklődésük vagy szakterületük szerint kiválasszák a kedvükre való nemzetközi képzési programot.
A képzések 9 órától 16 óráig tartanak egyórás ebédszünettel kb. 12 órától kezdődően.

A CHN útján nekünk is lehetőségünk van itthon tanulni a világ legjobbjaitól.

 

Program
2016. szeptember – 2017. június
6. évad

2016. szeptember 28.
A hiteles vezető a 21. században
John Blakey, BSc, MBA, MSc, PCC – A vezető, akiben bízunk: Kilenc vezetési szokás, amelyek pozitívan hatnak az eredményekre, emberi kapcsolatokra és biztosítják a jó hírnevet

2016. október 28.
A modern agykutatás eredményei a vezetői hatékonyság szolgálatában.
Professzor Patricia Riddell – Fejlesszünk olyan vezetőket, akiket követni akarnak: A vezetés és követés gyakorlata agykutatások tudományos eredményein keresztül – Neuroscience & leadership

2016. november 25.
Mindfulness (tudatos jelenlét) alapú, új szervezeti kultúra szükségszerűsége
Liz Hall – A coaching és a munkahelyek átalakítása tudatos és együttérző megközelítéssel. Mindfulness a munkahelyen és a coaching során

2017. január 19.
Az intelligens változás megalkotása és megvalósítása
Anne RødAz intelligens szervezet. Az emberi és szervezeti erőforrásokban rejlő lehetőségek kiaknázása – intelligens csapatok és intelligens változás

2017. február 27.
Rendszerszemléletű team coaching a digitális vállalati kultúráért
Alain Cardon MCC – Rendszerszemléletű team coaching a digitális vállalati kultúráért

2017. március 30.

Hogyan kezeljük hangulatainkat és érzelmeinket a munkahelyen + A coachingon túl mutató világ
Aboodi Shabi, ICF Professional Certified Coach
1. rész: Az érzelmek hatása teljesítményünkre.
2. rész: A coaching szerepe és felelőssége a jövőben

2017. május 5.
Legyen jobb az üzleti élet
Cliff Kimber – Legyen jobb az üzleti élet a Kelly, Boyd & Kimber módszerrel

2017. június 7.
A vezetés hatása és befolyása – Meséljünk átütő történeteket
Lisa Bloom –
A vezetés hatása és befolyása – Meséljünk átütő történeteketman


 

2016. SZEPTEMBERjelentkezes_120

 

A vezető, akiben bízunk: Kilenc vezetési szokás, amelyek pozitívan hatnak az eredményekre, emberi kapcsolatokra és biztosítják a jó hírnevet

 

Előadó:      John Blakey, BSc, MBA, MSc, PCC
CEO & Elite Sport edző | Előadó | Szerző | Igazgatótanács elnöke
www.johnblakey.co.uk

John BlakeyJohnt az egyik globális gondolat vezérnek nevezték a vállalati bizalom témakörében a 2016-ban Bizalom Amerikán Át díjátadón (Trust Across America Awards). Ez az elismerés tükrözi az Aston Business School-ban, a bizalom témájában kifejtett díjnyertes doktori kutatásait, „A vezető, akiben bízunk” (The Trusted Executive) című nagysikerű könyv megírását, valamint rendkívül eredményes cégvezetőként és a vállalati coaching szakma úttörőjeként szerzett gyakorlati tapasztalatát. Előző, a „Challenging Coaching” című könyvét, melyet Ian Day-el közösen írt, a szakma korszakalkotó írásaként üdvözölték, amikor 2012-ben először megjelent.

Időpont: 2016. szeptember 28.         9.00 – 16.00

Ez a workshop abban segít a vezetőknek, hogy kiváló eredményeket érjenek el, inspiráló kapcsolatokat teremtsenek és pozitívan hozzájáruljanak a társadalom működéséhez a bizalmon alapuló vezetés ereje által. A workshop gondolatébresztő és gyakorlati megközelítése arra készteti és bátorítja a vezetőket, hogy fejlesszenek ki transzformációs, bizalomépítő készségeket annak érdekében, hogy egy pozitív, hosszú távú örökséget teremtsenek.

Az innovatív coaching gyakorlatokon, személyes anekdotákon, nemzetközi terepen működő vezérigazgatókkal lefolytatott inspiráló beszélgetéseken és kutatásokon alapuló üzleti modelleken keresztül ez a workshop felhasználja „A vezető, akiben bízunk” című, nagysikerű könyv anyagait is abból a célból, hogy olyan eszközöket adjon a vezetők kezébe, amelyek segítségével megfelelő stratégiát alkothatnak az önmaguk és vállalatuk iránti bizalom megteremtésére.

John bemutatja a hiteles vezetés bevált, három pillérre épülő megközelítését, amely a képességen, a feddhetetlenségen és a jóakaraton alapszik. Ezeket a pilléreket kilenc kulcsfontosságú bizalmi szokás támasztja alá, melyek, ha következetesen alkalmazzuk őket, forradalmasítani fogják vezetési stílusunkat.

Ezen az interaktív workshopon lehetőség lesz arra, hogy megértsük ’A vezető, akiben bízunk’ elméletét, és hogy a való életből vett példákat halljunk arról, hogy a vezetők miként alkalmazzák sikerrel ezt a megközelítést. Alkalmunk lesz arra is, hogy saját magunkon és jelenlévő kollégáinkon gyakoroljuk a különböző eszközöket és technikákat. A workshop végére a résztvevők kellő inspiráció és eszközök birtokában lesznek, hogy azonnal alkalmazni és gyakorolni tudják a bizalomhoz kapcsolódó új vezetési szokásokat.


 

2016. OKTÓBERjelentkezes_120

 

Fejlesszünk olyan vezetőket, akiket követni akarnak: A vezetés és követés gyakorlata agykutatások tudományos eredményein keresztül – Neuroscience & leadership

 

Előadó:     Professzor Patricia Riddell, az alkalmazott idegtudomány professzora

Patricia RiddellProfesszor Patricia Riddell az alkalmazott idegtudomány professzora. Doktorátusát az Oxfordi egyetemen szerezte fiziológiai tudományokból. Egyik fő kutatási területe az, hogy hogyan lehet az agykutatás az üzleti életben alkalmazni, ezáltal is segítve és kiegészítve az emberi viselkedésről alkotott ismereteinket. Közösen dolgozik az Ashridge Business School és a madridi IE Business School-beli kollégáival a vezetés szempontjainak kutatásában. Ezen közös munkák eredményeként a készségek különleges kombinációját sajátította el, mely lehetővé teszi számára az agykutatás megoldásainak egyéni és vállalati alkalmazását. Patricia tanácsadóként dolgozott nemzetközi szemináriumokon és Kaizen képzéseken, melyek alapján egyénre szabott agykutatási megoldásokat fejlesztett ki.
Patricia Bossons-szal és Denis Sartain-nel, a Henley Business School oktatóival együtt a Vezetői coaching az agykutatás szemszögéből (Neuroscience of Leadership Coaching) című könyv társszerzője.

Időpont: 2016. október 28.    9.00 – 16.00

Az emberi viselkedés komplexitásának megértése terén zajló forradalmi változás lehetőséget teremt arra, hogy jobban kihasználjuk elménket. Ahhoz, hogy megértsük és kommunikálni tudjuk ezt az információt, olyan újfajta szakemberekre van szükség, akik az agykutatás szakértői és vannak tapasztalataik abban, hogy milyen módokon lehet az agykutatást felhasználni a valós problémák megoldására. Patricia tapasztalatainak és szakértelmének tárháza különösen alkalmassá teszi őt erre a szerepre. Élvezi azt, hogy a tudomány és az üzleti világ határterületén dolgozhat és ezt a szerepet kihívásnak és izgalmasnak találja. Az emberi agy a kiinduló pontja minden gondolatunknak, érzelmünknek, választásunknak és viselkedési formánknak.
A vezetők célja az, hogy az embereket egy jövőkép megvalósítása felé tereljék, és hogy motiválják őket arra, hogy legjobb képességeik szerint dolgozzanak. Ily módon, ha jobban megértjük a vezetők és az őket követők gondolkodását, az magában rejti azt a lehetőséget, hogy a vezetők megfelelően befolyásolhassák a dolgozók viselkedését.
Ezen az egy napos mesterképzésen Patricia Riddell professzorasszony egy általános bevezetőt tart az agyműködésről, leírja legfontosabb részeinek funkcióit és elmagyarázza azt, hogy hogyan működnek ezek együtt a különböző viselkedésformák kialakításában. Bemutat majd néhány aktuális agykutatási koncepciót, amelyek segítenek annak megértésében, hogy hogyan hozunk döntéseket bonyolult helyzetekben és ismerteti azon agyi működési rendszereket, amelyek a különböző vezetési stílusokban megjelennek. Foglalkozik azzal is, hogy mi történik azoknak az embereknek az agyában, akik a követést választják és azokéban, akik nem, valamint kitér arra is, hogy hogyan lehet motiválni a dolgozókat. A nap során lesznek prezentációk és interaktív gyakorlatok, melyek lehetővé teszik a résztvevők számára, hogy az új ötleteket rögtön kipróbálhassák a gyakorlatban is.
A mesterképzés célja, hogy egy alapvető hasznos ismeretet adjon az agy működéséről és funkcióiról, azután bemutassa, hogy az agyfunkciók bizonyos szempontjai és azok evolúciós fejlődése hogyan segíthetnek a vezetés jobb megértésében. A mesterképzés végére a résztvevők jobban megismerik az agy működését, annak alkotóelemeit és azt, hogy ezek hogyan illeszkednek egymáshoz és állítanak elő rugalmas viselkedésmintákat. Azonosítjuk a bonyolult helyzetekben meghozandó döntések egyes akadályait és megvizsgáljuk azokat a rendszertípusokat, amelyek aktiválódnak a vezetés és a követés során. Végül kipróbálunk néhány olyan technikát, amelyek jó eséllyel növelhetik vezetési képességeinket.
A mesterképzésen megvizsgáljuk, hogy miként következik be a változás az agyban, beleértve az epigenetika és a neuroplaszticitás témáját. Áttekintjük a bonyolult helyzetekben történő döntéshozatalt és megismerjük, hogyan lehet azt a legjobban kihasználni az agyban. Megnézzük, mi változik az agyban, amikor arról döntünk, hogy kipróbálunk valami új dolgot. Megvizsgáljuk azt is, hogy milyen idegi rendszerek vesznek részt a különböző vezetési stílusokban és azt, hogy mi történik a követők agyában, amikor különböző vezetési stílusokra reagálnak. Végül áttekintjük, hogy miképpen motiválhatjuk az embereket annak érdekében, hogy a legjobb formájukat nyújtsák a munkahelyen.

Rengeteg lehetőség lesz az új ötletek és technikák gyakorlására, olyan emberekkel való hálózatépítésre, akik érdeklődnek a vezetéshez kapcsolódó agykutatások iránt, valamint kérdezni lehet a témában a szakértőt, aki sok év kutatási és képzési tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.


2016. NOVEMBERjelentkezes_120

 

A coaching és a munkahelyek átalakítása Mindful Együttérző Megközelítéssel. Mindfulness a munkahelyen és a coaching során

 

Előadó:      Liz Hall
Coach | Író és szerkesztő | Előadó | Tudatos jelenlét (Mindfulness) oktató
http://www.lizhallcoaching.com

Liz HallLiz Hall a Coaching at Work magazin (www.coaching-at-work.com) szerkesztője és társtulajdonosa, a Mindful Coaching (Kogan Page, 2013) című könyv szerzője, valamint a Coaching krízis és átalakulás idején (Coaching in Times of Crisis & Transformation, Kogan Page, 2015) c. könyv írója és szerkesztője. Ezen kívül különböző könyvek egyes fejezeteinek szerzője, mint például Tudatos jelenlét a szervezetekben (Mindfulness in Organisations, Cambridge University Press, 2015), és Coaching mesterfokon (Mastery in Coaching, Association for Coaching/Kogan Page, 2014).

Liz  executive coach (European Mentoring & Coaching Council) és az Association for Coaching Spain alapító tagja. Egyéni coach megbízásai mellett Mindfulness coaching nyílt és vállalati programokat vezet. Ügyfelei között megtalálható a Corus (most Tata része); a Portsmouth Egyetem; a Green Alliance; Sustran; az Escuela Europea; UK NHS (az Egyesült Királyság Egészségügyi Szolgálata), a News UK; az Open University és az Imperial College London. Különböző szervezeteknél Tudatos jelenlét programokat tart vezetők és más szakemberek számára, valamint Tudatos jelenlét alapú stressz csökkentő programokat a nagyközönség számára. A UK Institute for Employment Studies (Egyesült Királyság Foglalkoztatási Tanulmányok Intézete) és a Rising Minds tagja. Coach képzést végzett többek között az FRC-nél és az Academy of Executive Coaching-nál.

Liz díjnyertes HR, egészségügyi és üzleti újságíró, aki közel 30 éve  kezdte újságírói pályafutását, és olyan kiadványokban jelentette meg írásait, mint The Financial Times; The Guardian; People Management; Personnel Today; Employers’ Law; Occupational Health; Doctor; Hospital Doctor és Practice Nurse.

Liz megnyerte az Association for Coaching Külső Hatás a Coaching Szakmában 2010-11díját.
A tudatos jelenlét megvalósítása Liz szívügye. Meggyőződése, hogy az együttérzés képes gyógyítani és megváltoztatni bennünket és segíteni abban, hogy autentikus, bátor és etikus életet éljünk.

Időpont: 2016. november 25.     9.00 – 16.00

Egy olyan világban, ahol a VUCA (Volatile, Uncertain, Complex and Ambiguous – ingatag, bizonytalan, összetett és félreérthető) annak a kifejezésévé vált, hogy „őrült ez a világ”, ahol a stressz megelőzi a csont- és izombetegségeket és a hiányzások legfőbb oka, azt tapasztaljuk, hogy sok vállalat, csapat és egyén küszködik emiatt, ahelyett, hogy prosperálna. Ilyen háttér mellett a tudatos jelenlét most a divatos és szükséges trend. Nem csak arról van szó, hogy a Mindfulness alapú terápiákat részesítik előnyben az ismétlődő depresszió kezelésére, hanem arról is, hogy az idén az Egyesült Királyság kormánya tudatos jelenlét (mindfulness) kísérleti programok bevezetését javasolta különböző helyeken, mint többek között a munkahelyeken és az egészségügyben. Meggyőző bizonyítékok állnak rendelkezésünkre, melyek rávilágítanak arra a sok pozitívumra, amit a tudatos jelenlét (mindfulness) gyakorlata eredményez, mint például a magasabb érzelmi intelligencia, nagyobb reziliencia és stressz tűrő képesség, a saját értékrendünk szorosabb követése és etikusabb viselkedés. Emellett az együttérzés fejlesztéséről is egyre több tanulmány születik, melyek annak sokféle előnyét hangsúlyozzák. A tudatos jelenlét (mindfulness) és az együttérzés kéz a kézben járnak, és ideális párost alkotnak a coaching és a vezetőfejlesztés során.

Ez a workshop nagymértékben tapasztalati tanulás lesz interaktív módon szervezve, ahol a résztvevők megismerik a tudatos jelenlét és együttérzés témájában végzett legújabb kutatások néhány eredményét és ezek alkalmazását a coaching során és a munkahelyen. A résztvevőknek lehetősége nyílik kipróbálni tudatos jelenlét (mindful) gyakorlatokat, amelyek segítenek abban, hogy intuitívabbak, érzelmileg intelligensebbek, találékonyabbak és reziliensebbek legyünk, és ezeket a technikákat az ügyfelekkel is képesek legyünk alkalmazni. Lehetőség nyílik a Mindful Együttérző Coaching gyakorlására, beleértve Liz ’FEEL’ programját (Liz Hall, 2013), mely folyamatot a kollégákkal tudnak majd akár másnap kipróbálni.

 


2017. JANUÁRjelentkezes_120

 

Az intelligens változás megalkotása és megvalósítása
Itt az ideje újrafogalmazni a változást és komolyan megvizsgálni, hogy miképpen navigáljunk az impulzusok és tevékenységek folyamatos áramlásában, melyek kihatnak csapatainkra, vállalatainkra és legfőképpen a mindennapi életünkre. – intelligens csapatok és intelligens változás

 

Előadó:      Anne Rød
www.anne-rod.com

Anne RødAnne Rød egy nemzetközi vezetői tanácsadó és executive team coach, aki csapatfejlesztési és vezetési programokat fejleszt és vezet globális szervezetek számára. Mielőtt tanácsadó lett, különböző felső vezetői vállalati és egyetemi pozíciókban dolgozott több, mint 20 éven át az Egyesült Királyságban és Norvégiában. Számos könyvet és tanulmányt publikált a szervezeti és stratégiai kommunikáció, a szervezeti változás, a kapcsolati rendszerek intelligenciája, valamint az interkulturális kompetenciák témakörében. A CRR Global – a kapcsolati rendszerek intelligenciájának vállalati és vezetői csapatok képzésével foglalkozó élenjáró globális szervezet – vezető testületi tagjaként Anne nagy tapasztalattal rendelkező facilitátor és népszerű előadó. Anne társszerzője a nemrég kiadott Creating Intelligent Teams (Intelligens Csapatok Kialakítása) című könyvnek, az első olyan könyvnek, amelyet a kapcsolati rendszerek intelligenciája témájában írtak. Anne-nek mesterfokú diplomája van az egyesült királysági Sunderland és Lancaster egyetemekről és 3 coaching képesítése van (NLP, CTI és CRR), mind az USA-beli Coaches Training Institute, mind a CRR Globáltól. Jelenleg a doktorátusán dolgozik az angliai Bedfordshire egyetemen a szervezetek rendszerszemléletű változtatása témában.

Időpont: 2017. január 19.    9:00-16:00

A legtöbb vezető és vállalat leragadt a mérések és számok modernisztikus világában, ahhoz a megközelítéshez ragaszkodva, ami tipikusan jellemző, mióta Renée Descartes előállt a dualizmus és a tudományos megközelítés elméletével a 16. században. A mai üzleti logikánk egy angol-szász egyén-központú, utasítás, ellenőrzés és mérés köré szerveződő vezetési stíluson alapszik. Ez egy olyan gondolkodásmód, aminek alapja pontosan az a mértéktelen fogyasztás, ami lassan, de biztosan kimeríti bolygónk erőforrásait. Ez a fajta fogyasztási hegemónia és az egyéni érdekek harca többé már nem működik, egyszerűen nem folytatható így.

Elveszítjük és rosszul használjuk a meglévő tehetségünket. Nem sikerül a legjobbat kihozni a munkavállalókból és a forrásainkból. Sem vezetni, sem innovatív megoldásokkal nem tudunk elő állni, ha a félelem és valami központi irányítás vezérel minket. Azok a kihívások, amikkel szembesülünk, túl összetettek ahhoz, hogy csupán néhány emberre bízzuk a megoldásukat.

Olyan környezetet és nyelvezetet kell teremtenünk, amelyek mentén intelligens csapatokat tudunk létrehozni és fenntartani, lehetővé téve, hogy felhasználjuk azt a hatalmas mennyiségű erőforrást és intelligenciát, ami itt van az orrunk előtt. Elérkezett az idő, hogy elrugaszkodjunk attól a modernista elképzeléstől, hogy egy erős vezetőre van szükség az élen; ehelyett végre használjuk fel azt a sok tehetséget és szakértelmet, amely rendelkezésre áll a csapatokban és a szervezeteknél. Ezt a potenciát és meglévő erőforrást kell hasznosítanunk úgy, hogy megfelelő felhatalmazást és részvételt biztosítunk számukra.

A workshop végére a résztvevők:

1) Megismerkednek a Kapcsolati Rendszerek Intelligenciájával
2) Intelligens csapatokat hoznak létre, amelyek képesek a változások irányítására
3) Megtanulják, hogyan lehet sikeres változásokat előidézni
4) Képet kapnak arról, hogy mi zajlik le egy változási folyamatban
5) Tapasztalatot szereznek az intelligens változás lebonyolításában


 

2017. FEBRUÁRjelentkezes_120

 

Rendszerszemléletű coaching a digitális vállalati kultúráért

 

Előadó:     Alain Cardon MCC
www.metasysteme-coaching.eu

Alain Cardon MCCAlain Cardon executive, csapat és vállalati rendszer szemléletű team coach. Nemzetközi oktatói, tanácsadói és coaching karrierjéből eredően a legtöbb kontinensen már dolgozott, csakúgy, mint számos ágazatban is, mint az ipar, bányászat, disztribúció, kormányzat, kommunikáció és tanácsadás különböző területein. A nagy rendszerek meghatározó szintű átalakítására és kultúra váltásra specializálódott. 1979 óta több, mint 15 könyvet írt a kommunikációról, a vezetés és coaching kapcsolatáról, melyek közül sokat számtalan nyelvre lefordítottak és jó néhányat Kindle-en is megjelentettek.
Ami a személyes stílusát illeti, Alain egy olyan közvetlen, konfrontatív és erőteljes coaching megközelítést alakított ki, amit tömör, rendszer szemléletű, kreatív és energikus magatartás és technikák elegyeként lehet meghatározni. Habár francia állampolgár és részben ottani lakos, észak-afrikai neveltetése, amerikai iskolái, intenzíven nemzetközi élete és karrierje miatt nehéz meghatározni Alain executive coaching örökségét, mint határozottan egyik vagy másik coaching felfogásból vagy nemzeti irányzatból származót.
Több, mint tíz évig volt az ICF MCC értékelője, jelenleg többnyire Franciaországban és Romániában él és dolgozik.

 

Időpont: 2017. február 27.    9.00 – 16.00

 

Egyértelmű, hogy a jelenleg zajló digitális forradalom nem csak az összes múltbeli szervezeti modell érvényességét kérdőjelezi meg gyökereiben, hanem kihívást jelent magára a társadalomra, a munka és szabadidő fogalmára, a határok helytállóságára, az államok és kormányok létezésére, az oktatás és kommunikáció céljára, azonosságtudatunk alapjaira vonatkozóan is… Mélyreható rendszerszerű átalakulási folyamatként nincs az emberi létnek olyan területe, amelyre ez ne hatna ki. Ó! Igen. Ne feledkezzünk el a technológiáról. De ha ennek a rendkívüli forradalomnak csupán technikai dimenzióira koncentrálunk, akkor figyelmen kívül hagyjuk globális emberi civilizációnk minden dimenziójára gyakorolt, kiterjedt hatását.
Érdekes módon, a coaching, mint új, egyéni megközelítés, ami egy mélyebb, autentikusabb és tiszteletre méltóbb emberi alapokon áll, kreatív átalakítási eszköztárként működik, és ami egy nagy társadalmi mozgalom is egyben és szintén egy nagyon precíz átütő erejű szakma is, szintén a múlt évszázad fordulóján született. Szilárd alapja az egyértelműen megfogalmazott cél, az értékrend, az etika, úgy terjed, mint az futótűz, mely az egyének, csapatok, közösségek és nagyobb szervezeti rendszerek gyors és fenntartható változását kíséri és eredményezi is egyben.
A coaching és a digitális forradalom párhuzamos fejlődése, melynek során mindkettő a civilizációs változások felgyorsítását segíti elő, nem csupán a véletlen műve. Rendszerszemléletű módon mindkettő ugyanazt a célt szolgálja, mindkettő a másik velejárója.
Ezen a workshopon a résztvevőket meghívjuk az egyéni, csapat és szervezeti rendszerszemléletű valóság jelenlegi társadalmi kontextusába ágyazott és mostani érvényes felfedezésére. Lehetőség nyílik az új fraktál paradigmába való betekintésre, amivel a sokkal nagyobb együttműködést feltételező jelenünk és jövőnk érdekében foglalkoznunk kell és arra is, hogy megértsük a coaching hivatás mai, átalakító szerepét.
A rendszerszemléletű életre és az egyéni, csapat és szervezeti coaching vállalati közegben való alkalmazására fókuszálva, a workshop rövid interperszonális gyakorlati tapasztalatokra, prezentációkra, illusztrációkra, kérdés-felelet részekre épül fel.
Álljanak készen hiteles és őszinte gondolatok megosztására, szemléletváltásra, kihívást jelentő élményekre és a személyes komfort zónán kívüli érzések és élmények átélésére, ha eljönnek erre a képzésre.
A résztvevők kapnak egy-két gyakorlati eszközt és forrást, amik segítik az egyéneket, csapatokat és szervezeteket rendszerszemléletű perspektívába helyezni és kísérik ezt a szemléletű gondolkodást.


2017. MÁRCIUSjelentkezes_120

Hogyan kezeljük hangulatainkat és érzelmeinket a munkahelyen + A coachingon túl mutató világ

Előadó:     Aboodi Shabi, ICF okleveles coach
www.aboodishabi.com

 

Aboodi ShabiAboodi Shabi több, mint 25 éve dolgozik a személyes és executive fejlesztés területén és 1996 óta coach. Ezen időszak alatt több ezer coach-csal és felsővezetővel dolgozott együtt világszerte.
Aboodi az Egyesült Királyságbeli ICF alapító társelnöke és a szakma minden szintjén, nemzetközi terepen dolgozik. Aboodi coachok és felsővezetők részére tart workshopokat és szemináriumokat Európában, Ázsiában és Dél-Afrikában. Emellett gyakran meghívják, hogy tartson mesterképzést különböző európai coaching intézményekben és rendszeres előadó az európai coaching konferenciákon. Rendszeresen jelennek meg cikkei a coaching kiadványokban, valamint a Coaching at Work magazin szerkesztőségének is tagja.

Aboodi dolgozott már olyan cégek vezetőivel és csapataival világszerte, mint a BP, SAB Miller, Deloitte, BBC, NedBank, Massmart és Standard Chartered.

 

Időpont: 2017. március 30.    9:00-16:00

 

Első rész: Hogyan kezeljük hangulatainkat és érzelmeinket a munkahelyen

A mai munkakörnyezetben gyakran nagy nyomás alatt, szoros határidőkkel dolgozunk és rendkívül összetett helyzeteket kell megoldanunk. A coachok és a vezetők támogatják az embereket abban, hogy megfelelő tevékenységet fejtsenek ki szervezeti és személyes céljaik eléréséhez. Ugyanakkkor, ha csak a célokra koncentrálunk, ez gyakran nem elegendő a változások megvalósításához vagy ahhoz, hogy hatékonyan teljesítsünk nyomás alatt.

Több mai gondolkodó, különösen Daniel Goleman foglalkozik az érzelmekkel kapcsolatos kérdésekkel és azzal, hogy ezek hogyan hatnak személyes és szakmai életünkre. De az emóciók nem csak arról szólnak, hogy hogyan érezzük magunkat.

A hangulatok és érzelmek cselekvésre sarkallnak bennünket – amikor egy élmény érzelmileg hat ránk, az alapvetően megváltoztatja cselekvési képességünket. Ennek megértése kritikus jelentőségű a vezetés és coaching során, abban az értelemben, hogy hogyan kezeljük egyszerre saját és azon emberek érzelmeit és hangulatait, akiket vezetünk vagy coacholunk.

Ezen a rendkívül interaktív workshopon feltárjuk a hangulatok és érzelmek munkahelyen betöltött szerepét, és azt, hogy hogyan hatnak a teljesítményre és a csapatdinamikára. Megvizsgáljuk azt is, hogy mit jelent érzelmeink kezelése nyomás alatt, valamint hogy hogyan tehetünk többet annál, hogy egyszerűen csak „irányításunk alatt” vagy „irányíthatatlannak” tartsuk érzelmeinket.

A workshop végére a résztvevők:
tapasztalatot szereznek a hangulatok és érzelmek teljesítményre gyakorolt hatásáról;
megismernek olyan új gyakorlatokat, amelyek segítenek “kapcsolatban maradni” érzelmeikkel, de nem azok hatása alatt működni;
jobban megértik azt, hogy hogyan tudják hatékonyabban kezelni azoknak az embereknek az érzelmeit, akiket coacholnak vagy vezetnek.

Második rész: A coachingon túl mutató világ
Mély meggyőződésem, hogy a coachingnak többet kell tennie annál, mint csupán azt támogatni, hogy az egyének saját céljaik és ambícióik megvalósítására törekedjenek. Ebben a részben feltárjuk azt a nagyobb kontextust, amiben a coaching található – azt a világot, amelyben mi és a coacholtjaink élnek.

Ha a coachingnak van jövője és valóban komoly szerepet szánunk neki ebben a világban, akkor a coachoknak tisztában kell lenniük azokkal a globális problémákkal, amikkel szembe kell nézni – a környezetvédelmi és politikai kérdésektől a gazdagság, az egyenlőtlenség és a szegénység problémaköréig. Ezen kérdések egy része lehet, hogy kényelmetlen terület számunkra, de ezek a világ azon kritikus problémái, amelyek között mi és a coacholtjaink élnek, és nekünk körül kell ezeket járni ahhoz, hogy jobban tudjuk szolgálni a coacholtjainkat és a világot. Egyre inkább világossá válik, hogy ugyanabból többet nyújtani nem megoldás – az embereknek foglalkozniuk kell azokkal az alapvető kérdésekkel, amik azokkal a feltételezésekkel kapcsolatosak, hogy hogyan élünk és dolgozunk, és én úgy gondolom, hogy a coacholtaknak nagyon fontos szerepük van ezekben a kérdésekben.

Ez egy gondolatébresztő és stimuláló beszélgetés lesz, amely kérdéseket vet fel és új perspektívákat nyújt a coachingról és arról a világról, amelyben a munkánkat végezzük. A résztvevőket a workshop végére „felingereljük” és felrázzuk annak érdekében, hogy elgondolkozzanak néhány lényeges kérdésen a munkájuk kapcsán és azon, hogy az milyen célokat szolgálhat.


 

2017. MÁJUSjelentkezes_120

 

Legyen jobb az üzleti élet a Kelly, Boyd & Kimber módszerrel

 

Előadó:    Cliff Kimber, MSc. FRSA FinstLM
Coach | Előadó | Tanácsadó | Facilitátor
www.bigbluestuff.com

Cliff KimberCliff Kimber a BigBlueStuff nevű teljesítmény-tanácsadó cég társalapítója. A Portsmouth University Business School-ban szerzett mesterfokú diplomát coaching és fejlesztés szakon, valamint az Institute of Leadership & Management (FInstLM) választott tagja és a művészetek, oktatás és kereskedelem népszerűsítésének tudományos munkatársa.
2015-ben Cliff a ’Stratégiai Vezetői Konzultáció’ facilitátora volt a windsori kastélyban a Windsor Leadership Trust képviseletében és a Bristol Business School at University of Western England társ-tanácsadója volt. Emellett a Myles Downey’s School of Coaching, Európa vezetői coaching iskolájának vezető tanácsadója.
Cliff kereskedelmi vezetői háttérrel rendelkezik a média értékesítés és kiadás területén, ahol különböző pozíciókban dolgozott, többek között kiadóként, főigazgatóként és Egyesült Királyságbeli termékmenedzserként, ami biztosítéka annak, hogy tisztában van a vezetőkre nehezedő sokrétű nyomással és azzal, hogy mekkora éleslátás kell ahhoz, hogy vezetőként sikeresen tudjuk, mind embereinket fejleszteni, mind az üzletet előmozdítani.
Cliff megbízható partner a felsővezetők, tulajdonosok, igazgatók és csapataik számára az ipar és más ágazatokban, olyan területeken, mint például a vezetői tanácsadás, pénzügyi szolgáltatások, brit kormányzati szervek és akár a mérnöki munka.
Myles Downey elismerően írt róla az ‘Effective Coaching’ (Eredményes coaching) legújabb kiadásában, miszerint „személyes és szakmai tanulásomat jobban ösztönzi, mint bárki más, néha addig a pontig is erőlteti, hogy már fáj”.

Időpont: 2017. május 5.     9.00 – 16.00

 

„Az átütő erejű teljesítmény korlátai gyakran abban a környezetben gyökereznek, amiben a legtöbbet kell nyújtanunk.”
(Kimber. C MSc. Research, 2005)’.
Ha a fenti állítás igaz, akkor coachként, facilitátorként és az üzleti világ vezetőiként az is a szerepünk, hogy lehetővé tegyük az ügyfél/szervezet számára azt, hogy azonosítsa a korlátokat és le tudja azokat küzdeni.
Az, ahogyan az ügyfél a személyes és a vállalati környezetet értelmezi, meghatározza azt, hogy sikeres lesz vagy elbukik.
Az, ahogyan belső valóságukat kivetítik a külső világra, meghatározza, hogy képessé teszi vagy legyengíti őket.
Az, hogy milyen várakozással tekintenek az események elé, leállíthatja az ötletek megvalósítását vagy merész innovációkhoz vezethet.
George Kelly és John Boyd ezredes néhány gondolatát 20 év coaching és facilitálási tapasztalattal kombinálva, Cliff Kimber lehetővé teszi az ügyfelek számára a túlélést, azt, hogy saját feltételeik szerint boldoguljanak és azt, hogy megtartsák azt az irányt, ami a nagyobb üzleti sikerhez vezet.
Kelly alapvető posztulátuma „Egy adott személy folyamatai pszichésen becsatornázódnak, aszerint, hogy hogyan tekintenek az események elé”  – az egyik feltáratlan coaching eszköz. Ez jól illeszkedik a John Boyd-féle OODA hurokhoz (Observe, Orient, Decide, and Act – Megfigyelni, Orientálódni, Dönteni és Cselekedni), hogy világosan gondolkodjunk és a megfelelő dolgokra fókuszáljunk.
A fenti témák lényege leginkább az, hogy néhány gondolatot kombináljanak annak érdekében, hogy összesűrítsék az időt.
A fenti sorok azzal foglalkoznak, hogyan lehet a gondolatokat összekombinálni annak érdekében, hogy összesűrítve azokat időt nyerjünk és lehetővé tegyük az ügyfeleknek, illetve az ügyfelek ügyfeleinek, hogy belépjenek abba a biztonságos térbe, amit számukra teremtünk. Továbbá, hogy felgyorsítsák döntéshozatalukat és a tanulási folyamatot, vagyis röviden összefoglalva azt, hogy jobb üzleti eredményeket érhessenek el.
A nap folyamán bemutatunk a résztvevőknek néhány módszert arra, hogy hogyan lehet a közös ötleteket beilleszteni a munkájukba. Ez egy interaktív workshop lesz jó hangulatban, mindezek mellett még szórakoztató is lesz, mivel a teljesítmény, az élvezet és a tanulás egymástól elválaszthatatlanok.


2017. JÚNIUSjelentkezes_120

 

A vezetés hatása és befolyása – Meséljünk átütő történeteket

 

Előadó:         Lisa Bloom
történet-mesélő | coach/szerző | mentor | vezetői szakértő
http://story-coach.com

Lisa BloomLisa Bloom, a Story Coach alapítója különböző szervezetekkel dolgozik, amelyeknél átformáló hatású történet-mesélő vezetőket, kreatív és reziliens kultúrákat fejleszt és erőteljes változási folyamatokat vezet a történet-mesélés erejével. Olyan vállalkozókkal és cégtulajdonosokkal dolgozik, akik túlterheltek és stresszesek, nekik segít önbizalmat építeni, ideális ügyfeleket bevonzani és több pénzt keresni azáltal, hogy rátalálnak a saját sikertörténetükre. Emellett coachokat képez arra, hogy a történetek elmondását erőteljes eszközként használják annak érdekében, hogy ügyfeleikre hatással legyenek és azok üzleti sikere növekedjen.

Lisa Írországból származik, jelenleg Izraelben él. Lisa professzionális történet-mesélő, elismert coach, szerző, mentor és vezetői tanácsadó. Lisa úttörő technikái lehetővé tették üzleti vállalkozásának növekedését és azt, hogy kiálljon a nemzetközi porondra, ahol beszámol a történetmesélés erejéről a vezetés és a coaching területén.

Lisa a “Cinderella and the Coach – the Power of Storytelling for Coaching Success!” (Hamupipőke és a coach – a történet mesélés ereje a sikeres coachingért!) című Amazon sikerkönyv szerzője és a Business Story Mastery & Certified Story Coach Programs (Üzleti Történetek Mesterfokon és Okleveles Történet-mesélő Coach Programok) létrehozója. További részletek: http://www.story-coach.com

Időpont: 2017. június 7.     9.00 – 16.00

A történet-mesélő coach megközelítés (Story Coach Approach) egy egyedülálló és kreatív módja annak, hogy erős és a stratégiával összhangban cselekvő vezetőket fejlesszünk, akik a hatás és befolyás növelést állítják a középpontba.

A workshopon azt járjuk körül, hogy miért nem sikerül egyes vezetőknek és szervezeteknek motiválniuk alkalmazottaikat és ügyfeleiket és e mellett még kreatív és szórakoztató megoldásokat ismerünk meg, amelyek segítségével kiemelkedő teljesítményt és kitűnő eredményeket lehet elérni.

Egy olyan tudás keret lesz a középpontban a képzés folyamán, amely képessé tesz:

A kreativitásra

  • Olyan új megoldások megtalálása, amelyek a kihívást lehetőséggé alakítják át
  • A személyes tehetség és a vezetői kiválóság kiaknázása

A motiválásra

  • Hiteles, értékalapú, magas teljesítményre való törekvés
  • A bizalom és együttműködés kultúrájának kialakítása

Az átalakulásra

  • A szakmai és személyes kapcsolatok ösztönzése és erősítése
  • A stratégia megteremtése és megvalósítása változások közepette

Ezen a workshopon a résztvevők új perspektívába helyezik azt, hogy hogyan:

  • Alkossanak elkötelezett, együttműködő csapatokat, amelyek új látásmóddal rendelkeznek arról, hogyan beszéljenek a változásról és hogyan valósítsák meg azt
  • Egyszerűsítsék le a projektekkel kapcsolatos kérdéseket annak érdekében, hogy azokat pontosabban és közérthetőbben tudják kommunikálni
  • Fogalmazzanak meg kulcsfontosságú üzeneteket és fejlesszenek kommunikációs készségeket
  • Használják hatékonyan a történet mesélést annak érdekében, hogy a történet mind a magunk, mind a csapatunk és a szervezetünk hasznára váljon.

A CHN workshopok, előadások angol nyelven szinkrontolmácsolás mellett folynak.jelentkezes_120

A képzések helyszínét támogató partnereim bocsátják rendelkezésre:
Ericsson székház, Science Park, Budapest, Irinyi József utca 4-20.
UniCredit Bank, 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.

További információ, jelentkezés:
Von Bartheldné Ábri Judit PCC
executive coach
CHN Programigazgató
abri.judit@executivecoach.co.hu
Tel.: +36 70 7722 419

Copyright © 2010-2013 Coaching Határok Nélkül - Minden jog fenntartva!
A honlapon található képi és szöveges tartalmak bármilyen célú felhasználása a jogtulajdonos előzetes írásbeli engedélyéhez kötött.