Vezetőfejlesztés a munkaerő megtartásáért
Kommunikációs elemekre épülő manager-as-coach (MAC) képzési program vezetőknek

 

Vezetői viselkedéselemzés és kommunikációs képzés az elkötelezett munkavállalókért,
avagy, hogyan tartsuk meg kollégáinkat.
Változtassunk, hogy ŐK NE váltsanak!
A vezetői viselkedésre a munkavállalók „lábbal” szavaznak: maradunk vagy kilépünk?
Ezért ajánlott a MAC képzés, ami a vezetői magatartás fejlesztéséből áll a munkavállalói elköteleződés érdekében és így ez az employer branding elengedhetetlen része.
A cég hírnevét az határozza meg, hogy a környezete, a partnerei és mindenki, aki kapcsolatban áll vele, hogyan vélekednek róla. De talán az a legfontosabb, hogy az ott dolgozó emberek mit mondanak a vállaltról és annak vezetőiről. Az ott dolgozók véleményét pedig az anyagiakon és a munkakörülményeken túl, az határozza meg, hogyan bánnak velük, hogyan tudnak együtt dolgozni a közvetlen főnökükkel.
A manager-as-coach (MAC) vezetőképzést közép és felsővezetők számára ajánlunk, hiszen azokat képezzük évek óta nemzetközi tapasztalatra építve újszerű módon, akik a munkaadói hírnevet alakítják.

Mi a MAC?
A manager-as-coach (MAC) egy olyan vezetői stílus és hozzáállás kialakítása és alkalmazása, ahol hangsúlyt kap az önismeret és a vezetőknél elengedhetetlen érzelmi intelligencia (EQ). A képzésünk egyedülálló tulajdonsága, hogy a vezetői működésre helyezi a hangsúlyt: a mindennapi munkába beépíti az emberi, partneri hangnemet, a fejlesztő, tanulást ösztönző beszélgetéseket, azokat, amik serkentik az önálló, kreatív gondolkodást a munkavállalói oldalon. A sikeres munkavállaló nem távozik. A munkavállaló sikere a vezető eredménye – a szó minden érelmében.

A MAC előnyei:
A mindennapi vezetői munka során ez a vezetői stílus, olyan emberi bánásmód és kommunikációs gyakorlat alkalmazását jelenti, ami segít fejleszteni, kiaknázni, elismerni, megbecsülni, és ez által is, megtartani a jó munkaerőt.
A MAC előmozdítja az innovációt, a kreativitást és a jó csapat szellemet.
A MAC az eredményes működés, az üzleti eredmény elengedhetetlen eleme.

Mi nem a MAC?
A MAC nem coach képzés, hanem vezetői eszköztár bővítés az eredményes vezetői működés érdekében. A MAC nem kötelező mindig minden helyzetben, hanem szabadon választható az üzleti célok tükrében. Nem ismerni és alkalmazni a MAC módszert vezetői hiányosság, ami üzleti eredmény elmaradásában és nagyobb arányú fluktuációban bosszulja meg magát.

A képzés elméleti és gyakorlati részből áll. Az elmélet a vezetői hozzáállást és gondolkodásmódot formázza nemzetközi kutatásokra alapozva, míg a gyakorlat során elsajátításra kerülnek azok a vezetői, leginkább kommunikációs, de nevezhetjük coach készségeknek is, amelyek a vezetői eszköztárat bővítve, konkrétan a munkatársak elköteleződésére és jó hangulatára hatnak.

5 készséget fejlesztünk:

  1. A bizalom kialakításának képessége – a bizalom légköre vs. konfliktusok gerjesztése.
  2. Jelenlét, figyelem és annak képessége hogyan hallgassunk meg másokat, hogy ők is úgy érezzék, hogy meghallgatják őket. Hogyan halljuk meg azt az értéket, kreatív gondolatot, ami üzleti eredményt hoz.
  3. Visszajelzés adás, mert csak ebből lehet tanulni, tovább lépni, fejlődni. A visszajelzés nem egyenlő a kritikai, bíráló megjegyzéssel.
  4. Kérdezni tudni kell, mert sok információt és új, megoldást lehet kapni, ha jól kérdezünk. Az innováció itt kezdődik.
  5. Rugalmas vezetői stílus: van, hogy vezetőként utasítok, van, hogy csak csendben várom a választ feltett kérdéseimre, mert érdekel és tudom, hogy értéket hordoz a másik válasza és megoldása. Bővítjük a kommunikációs eszköztárat.

Az átfogó, minden vezetőt érintő képzési program végére az elvárt változás eredményeként:

  • fejlődik az EQ,
  • bővül és többoldalú lesz a vezetői kommunikáció
  • szemléletváltozás áll be a hatalomhoz és az autoritáshoz történő viszonyban
  • a feladatok és projektek mentén hasznosabb, eredményre vezető és jobb hangulatú emberi és szakmai beszélgetések, együttműködések indulnak el, és ez által a közös munkát jobban előmozdító, emberibb és egyben teljesítménytámogató attitűd és viselkedés alakul ki.
  • fejlődik a csapatmunka

 

munkahely

A program felépítése:
1./    2 nap tréning + 60 perc egyéni coaching + 1 nap tréning + 2 x 60 perc coaching

chn-abra-1

vagy (minimál program)

2./    1 nap tréning + 3 x 60 perc egyéni coaching

chn-abra-2

Konzultáció és follow-up elengedhetetlen, mert a viselkedés változáshoz idő kell és egy támogató, szakértő háttér, amely válaszol a felmerülő kérdésekre és folyamatos visszajelzést ad.
Csoport létszám: 8 – 14 fő, a follow-up kiscsoportban történik.

A képzés során a gyakorlás van túlsúlyban és a tapasztalati tanulás módszerét követjük.Julis-Starr-konyv-80px

A képzéshez könyv is kapcsolódik:
Julie Starr: Coachszemlélettel a munkahelyen – a CHN kiadásában, Szabó Tamara és Ábri Judit fordításában.

 


Ha érdekli a program, keressen bizalommal!

Von Bartheldné Ábri JuditVon Bartheldné Ábri Judit PCC
executive coach és kommunikációs tanácsadó
“Coaching Határok Nélkül” (CHN) alapítója

Mobil: +36 70 77 22 419

E-mail: abri.judit [@] executivecoach.co.hu

Skype: judit.abri

Ábri Judit

Elérhetőségeim:

Mobil: +36 70 772 2419
E-mail
Facebook
Twitter
Linkedin

Jelentkezz programunkra, előadásunkra!

12 + 14 =

Írj nekünk, ahogy tudunk válaszolunk.

11 + 1 =